ריהוט גן פונקציונלי לכל גינה

מערכת שורש  יט ניסן, תשפא  4/1/2021

כיוון שקיימים סוגים שונים של חומרים שמהם מייצרים ריהוט גן, המגמה היא לקנות ריהוט אשר מיוצר מחומרים בטיב מעולה כמו לדוגמה פוליפרופילן
.......................

ריהוט גן פונקציונלי לכל גינה

ריהוט גן

הישראלים אוהבים מאד לגור בבתים פרטיים או בדירות גן וליהנות מגינה יפהפייה שגדלים בה פרחים, עצים וצמחייה ססגונית. המגמה הזו קיבלה חיזוק משמעותי בזמן מגפת הקורונה והסגרים כיוון שמשפחות היו סגורות בדירות וכולם חיפשו מקום לצאת החוצה מדי פעם והפתרון האולטימטיבי לכך הוא לצאת לגינה. הסיטואציה הזו גררה רבים לרכוש דירות גן או בתים פרטיים באזור הגיאוגרפי האהוב עליהם. חלקם כבר נכנסו לדירות הללו והם נהנים מהשינוי ואחרים ייכנסו אליהן בקרוב. במסגרת ההיערכות לקראת מעבר הדירה הם רוכשים מוצרים רבים וביניהם גם ריהוט גן פונקציונלי לרווחתם של בני המשפחה ושל האורחים.

כיוון שקיימים סוגים שונים של חומרים שמהם מייצרים ריהוט גן, המגמה היא לקנות ריהוט אשר מיוצר מחומרים בטיב מעולה כמו לדוגמה פוליפרופילן שהוא חומר עמיד וקשיח אשר יאפשר לבני המשפחה ליהנות מהרהיטים הללו לאורך זמן רב. בהתאם לגודלה של הגינה ולשטח שהוקצה לטובת פינת האירוח, רואים הלקוחות דגמים שונים של ריהוט גן. קיימות אופציות שכוללות כיסאות נוחים, או ספות נעימות לישיבה ארוכה, שולחנות נמוכים שהם נוחים להגשת מאכלים קלים כמו דברי מאפה, פירות ושתייה. או לחלופין שולחן גבוה אשר ישמש לארוחות משפחתיות, עם כיסאות איכותיים סביבו.

בחירת ריהוט גן בגוון המתאים

משפחות רבות שאמורות להיכנס למגורים בביתן החדש, שוכרות מעצב פנים אשר מסייע להן בקבלת החלטות שונות. אף על פי שהגינה נמצאת מחוץ לבית, קיימת חשיבות רבה ליצור סינרגיה בין הנראות, העיצוב והצבעוניות של ריהוט גן בחצר והמבט הכללי של הבית. לאור זאת בוחרים בשלב ראשון את המוצר בהתאם לאיכותו ובשלב שני בוחנים את הגוונים הקיימים, כדי לקבל החלטה על הדגם ועל הצבע המתאימים ביותר.

הרגלי האירוח המשפחתיים

משפחה שעוברת בפעם הראשונה לבית פרטי או לדירת גן אינה יכולה לבצע אומדן בשלב הראשון מהי כמות הכיסאות והפריטים האחרים הנחוצים לה עבור ריהוט גן. לכן בשלב הראשון הם רוכשים סט של ספה ארוכה, כיסאות לישיבה סביב שולחן האוכל בגינה ופריטים נוספים שנראים להם. בהמשך הם מוסיפים גם ערסלים, פרגולה ארוכה מאלומיניום אשר כוללת הצללה מפני השמש היוקדת ובמידת הצורך מערכת ישיבה נוספת.

הגינה סוחפת את החברים ואת בני המשפחה והופכת להיות נקודת המפגש עבור כולם. כך נוצרים מצבים שמגיעים קרובי משפחה ובמקביל גם חברים של ילד אחד ולאחר מכן חברים של הילד השני ותמיד יש תנועה של מבקרים בגינה היפהפייה.

משפחות רבות חשות עם המעבר לבית פרטי או לדירת גן, כי החיים שלהם השתנו מקצה לקצה. ממשפחה שהייתה תמיד מכונסת בתוך הדירה, פתאום אפשר לצאת לחצר, להיכנס חזרה דרך מרפסת השירות או המטבח וליהנות מהאווירה שהיא מצד אחד פסטורלית ומצד שני תוססת ומלאת חיים בבית החדש.